Spread 3d model live on the web : spread3d software

 From:  laurentdiaz
5267.6 In reply to 5267.3 
French Version/Version Française:

Cher M. Grand,

Je viens de voir votre site et au vu de vos réalisations, nos exemples ont vraiment grise mine :)
Nous sommes des développeurs 3D professionnels mais de bien piètres designers... A l'origine nous voulions éviter d'utiliser des modèles de la 3D wharehouse pour des raisons de copyright.

Je vais éviter de faire du hors sujet sur ce forum en ce qui concerne Spread3D uniquement(sauf si les modérateurs du Forum sont ok). N'hésitez pas me contacter à laurent at spread3d.com , je pourrais répondre en détail à vos questions.

Concernant une intégration Spread3D/MoI, c'est tout à fait envisageable à moyen terme. Si les développeurs de MoI lisent ce poste, mon mail est aussi à leur disposition.


English Version/ Version anglaise
Dear Mr. Grand,

I have just visited your website and it is true that our examples look very dull if you compare them to your work!
We are professional developpeurs but very bad designers... First we were trying to avoid 3D wharehouse models for copyright reasons.

I will avoid spamming this forum with Spread3D specific discussion (except if forum moderators are fine). Kindly contact me by mail (laurent at spread3d.com), I will answer all your questions in details.

Concerning an integration Spread3D/MoI, we will be glad to consider it. If MoI developpers read this post, my mail is also at their disposal!