Spread 3d model live on the web : spread3d software
All  1-4  5-8

Previous
Next
 From:  Denis (SPACELAND)
5267.5 In reply to 5267.4 
Google n'est pas vraiment un traducteur pour le format des phrases mais mot pour mot il est bon :)

Denis

| CorelDraw Grahics Suite X5 | Daz Carrara Pro 8 | Moi 3D V2 |

  Reply Reply More Options
Post Options
Reply as PM Reply as PM
Print Print
Mark as unread Mark as unread
Relationship Relationship
IP Logged

Previous
Next
 From:  laurentdiaz
5267.6 In reply to 5267.3 
French Version/Version Française:

Cher M. Grand,

Je viens de voir votre site et au vu de vos réalisations, nos exemples ont vraiment grise mine :)
Nous sommes des développeurs 3D professionnels mais de bien piètres designers... A l'origine nous voulions éviter d'utiliser des modèles de la 3D wharehouse pour des raisons de copyright.

Je vais éviter de faire du hors sujet sur ce forum en ce qui concerne Spread3D uniquement(sauf si les modérateurs du Forum sont ok). N'hésitez pas me contacter à laurent at spread3d.com , je pourrais répondre en détail à vos questions.

Concernant une intégration Spread3D/MoI, c'est tout à fait envisageable à moyen terme. Si les développeurs de MoI lisent ce poste, mon mail est aussi à leur disposition.


English Version/ Version anglaise
Dear Mr. Grand,

I have just visited your website and it is true that our examples look very dull if you compare them to your work!
We are professional developpeurs but very bad designers... First we were trying to avoid 3D wharehouse models for copyright reasons.

I will avoid spamming this forum with Spread3D specific discussion (except if forum moderators are fine). Kindly contact me by mail (laurent at spread3d.com), I will answer all your questions in details.

Concerning an integration Spread3D/MoI, we will be glad to consider it. If MoI developpers read this post, my mail is also at their disposal!
  Reply Reply More Options
Post Options
Reply as PM Reply as PM
Print Print
Mark as unread Mark as unread
Relationship Relationship
IP Logged

Previous
Next
 From:  Frenchy Pilou (PILOU)
5267.7 
Very cool and simple!

The only little reproach is not have keept the same ergonomy than sketchup for the use of the mouse for manipulate the views!

We must click on each button Move, Zoom, Rotate ;)

EDITED: 21 Jul 2012 by PILOU

  Reply Reply More Options
Post Options
Reply as PM Reply as PM
Print Print
Mark as unread Mark as unread
Relationship Relationship
IP Logged

Previous
 From:  laurentdiaz
5267.8 In reply to 5267.7 
@pilou: thanks, we will try to match SketchUp shortcuts in Spread3D
  Reply Reply More Options
Post Options
Reply as PM Reply as PM
Print Print
Mark as unread Mark as unread
Relationship Relationship
IP Logged
 

Reply to All Reply to All

 

 
 
Show messages: All  1-4  5-8